WORKSHOP – EMOCE V MARKETINGU

Nevšední, obohacující a milý zážitek. Tak hodnotili naši žáci vyšších ročníků veřejnosprávní činnosti workshop – Emoce v marketingu, který pro naši školu uspořádali a vedli mladí odborníci ze Slovenska, především Ing. Dávid Vrtaňa z OZ Mladý podnikavec.

Je to workshop, který chytí za srdce každého účastníka. Workshop, kde účastníci vidí, jak nás dokážou emočně ovlivňovat marketingové kampaně různých značek. Workshop, na kterém mnohá tvář nezůstane suchá. Emoční (iracionální) i racionální (vědomá) oblast je rozpracovaná do oblastí psychologických i mozkových – neuromarketingových. Jde o nahlédnutí do lidského mozku, který je beze sporu nejzáhadnějším orgánem lidského těla.

Dozvěděli jsme se mnoho o nových trendech z oblasti marketingu a reklamy. Hlavně si však odnášíme utvrzení, že ať se jedná o jakoukoli „vědu“ – hlavní je ČLOVĚK a jeho podstata – ať už „fyzično“ nebo „duševno“. Svět se vlastně „točí“ V NÁS. V našem přístupu k životu jako takovému, V NAŠICH PŘÍBĚZÍCH…

Protože VŘELÝ PŘÍBĚH, jak jsme se na přednášce rovněž dozvěděli, je v reklamě nejsilnější a poutá nejvíce…

Vyzkoušeli jsme si různé testy na dominantnost mozkových hemisfér či na omezenou pozornost lidského mozku. Zhlédnutím různých marketingových kampaní jsme se ujistili v tom, jak jsou emoce důležité nejen z psychologického, ale také z marketingového hlediska. Na aktivní žáky čekaly v závěru workshopu zajímavé ceny.

Emoce v marketingu nebyly pouze o emocích, ale také o příjemné, přátelské a uvolněné atmosféře, která dodala pocit jedinečnosti a úspěšnosti celému workshopu.

Ing. Mária Schulhauserová a Ing. Olga Nádvorníková